söndag 22 september 2013

Ryggrehab

De övningar jag fick av min personliga tränare i Kungsbacka verkar fungera bra.Har kört passet tre gånger på en och en halv vecka och både ryggen och magen känns starkare,,liten del psykologi och en stor del fysiologi.Däremellan har löpningen börjat att flyta på riktigt bra,med en bra känsla i benen och ingen värk under själva löpningen.Däremot har smärtan varit monumental när jag väl tryckt ändan i soffan.Corepasset och stationsträningen har också gjort sitt till vad gäller det allmänna välbefinnandet.Fast smärtan efter skulle jag lika gärna kunnat vara utan.På gymmet igår träffade jag en tjej som var med och körde lite utomhuspass på gymmet.Vi pratade en stund,och allting kändes mycket bättre.Träning i all ära,men man får inte heller glömma bort den sociala biten med att träna på gym.Imorgon bär det av till Gamla Ullevi för lite allsvensk fotboll.Seriefinal mellan IFK Göteborg och AIK..Har fått den äran att fotografera matchen från första parkett(innerplan),,matchen är slutsåld sedan länge.Skulle väl egentligen behöva köra lite rehabträning idag med,då fotbollsfotografering sliter ganska hårt på ryggen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar