lördag 24 mars 2018

..komplex och acceptans..

..över att jag väger alldeles för mycket..mycket på grund av att ryggen och mitt diskbråck begränsar min förmåga att träna, samtidigt som jag har tre mediciner som försvårar mina möjligheter att gå ner i vikt..
..över att jag har generaliserad ångest med tillhörande panikångestattacker
..över mitt utseende..har för ett antal år sedan blivit verbalt attackerad och kallad för så ful att det är synd om mig..
..att jag inte haft någon flickvän på ganska länge...saknar den närhet som ett förhållande ger..och många gånger undrat varför just jag inte fått älska med någon..
..över att jag är extremt självkritisk när jag granskar mina bilder..
..det finns dock mycket jag är stolt över..att jag har en fantastisk familj runt omkring mig..som stöttar och ger tröst i alla lägen...då jag känner mig ensam och värdelös...
..behövde bara skriva av mig lite..
..är också väldigt stolt över att jag är väldigt snäll,stöttande och hjälpsam i alla lägen..
..acceptans över alla brister jag besitter och gör det bästa jag kan i alla lägen trots mina ibland dåliga tankar över mig själv..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar