söndag 10 september 2017

..denna förbaskade rygg..

..och livet med 132 pannor i ryggen..ett evigt tröstätande..en välkommen sen sommarsemester som förhoppningsvis läker lite mentala spår. Med en vår som ledde till en mental härdsmälta efter det att pengarna totalt tagit slut..lägg därtill en alltmer krånglande och smärtande rygg.. som i sin tur gjorde att jag en kväll och natt drog i mig alltför många insomningstabletter och medicin mot nervsmärta...bara för att få chansen att sova.. en kraftig hallucination där jag såg grävlingar och rävar inne i huset,och tillslut färd till medicinakuten med en "lindrig" medicinintoxikation. Inget jag är direkt stolt över men måste få berätta..plus den andra diskbråcksoaerationen på mindre än ett år..denna gång en steloperation i ländryggen. ..var hemma tre månader.. Idag är ekonomin ordnad och jag ligger hellre sömnlös än att tar någon mer insomningsmedicin. Jag fotar för världens härligaste fotbollslag, Jitex Mölndal BK. En klubb som ger mig möjlighet att utvecklas både som person och fotograf. Grymma é ni. En fantastisk familj som stöttar och peppar mig i alla lägen. En underbar mor, likaså bror med familj, som betyder allt. Saknar självklart en flickvän,någon att krama om och bara få vara med. Men det kommer väl.Nu väntar 4 veckor semester där jag skall vårda kropp och knopp..väl mött höst...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar