lördag 16 september 2017

..jag har så mycket inombords..

..som liksom måste ut..lite för personligt för diverse sociala medier. Har stora besvär med min vikt. Hur jag än gör så går jag upp 1 kilo om dan..blir mer och mer orörlig..svårt att böja mig ner..svårt att knyta dojorna..drar mig för mer och mer saker..drar mig undan..vill göra så otroligt mycket..men hjärnan orkar inte..mina mediciner är en stor bov i dramat. Har stor lust att strunta i alla mediciner och bara ta skiten ett tag med allt vad utsättningsproblem innebär...fast det kan vara direkt farligt för kroppen..så jag avstår det försöket..sedan är det grejen med utseende..har ju vid ett flertal tillfällen fått höra hur ful jag är...och tänker är jag det?...sådant som etsar sig fast likt en pirajas huggtänder..och det att jag inte haft så många förhållanden..och de jag haft har inte varit så långvariga...det enda jag längtar efter är någon som frågar hur jag mår och som jag får krama om efter en dag på jobbet..bara mysa med en film..ett glas vin..känna närhet...den närhet som är såoerhört viktig för en människas välbefinnande..någon att resa med..bolla ideér med..någon som tjatar på en om så behövs....jag är ingen ensamvarg...jag vill och hoppas att jag är social...vill träffa folk...min livlina förutom min underbara familj är Jitex Mölndal BK..en klubb som jag kommer att ha ett livslångt förhållande med...spelarna är underbar..ledarna likaså..precis all i hela klubben är så underbart goa....såå skönt att få skriva av sig en smula..bilden är hämtad från gårdagens träningspass i skyfall...över and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar