onsdag 20 september 2017

..seger mot Mossens BK..

..det regnade på vägen dit..det åskade under matchen..och regnade 500 meter söder om Valhalla IP när jag åkte därifrån.Hade i söndags bedrövligt svårt att hitta känslan i fotograferingen..valde att sitta kvar på samma plats under hela matchen..ett lag inkluderar ju faktiskt målvakt och försvarare även då motståndet parkerar långt ner i tabellen..efter en seg första halvlek och ställningen 1-1 vändes spelet mot mig och situationerna blev allt mer talrika..tre mål trillade in för Jitex Mölndal BK, varav ett på straff. Isotalet låg relativt högt hela tiden,då strålkastarna förblev svarta, trots att tunga moln hängde över Valhalla i stort sett hela matchen..höga isotal ger i regel sämre skärpa och en större frustration från min sida...nytt kamerahus förväntar jag mig ha tidigast till april, maj 2018..om nu sparplanerna håller.I vanlig ordning är jag inte alls nöjd med min prestation,det blir dock ofta bättre efter att ha rannsakat orsakerna,,dåligt ljus,,inga strålkastare på,,egentligen ingenting som jag själv kan påverka. Annars inte nytt om ryggen som satte sig ordentligt på tvären efter matchen, värk från hell och inte mycket till smärtlindring hemma. Bara till att bita ihop till på tisdag då jag har telefontid med läkaren igen...over and out..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar